Terug naar hoofdinhoud

Paniek in de Gronemanstraat!

Deze week was er opschudding in de Gronemanstraat. Buurvrouw Wieke zag rook vanaf het dak van de garage van nummer 22 waar werkzaamheden waren uitgevoerd.  Dus werd de brandweer Menaam gewaarschuwd. Die kwamen ter plaatse samen met een tankspuit uit Leeuwarden.
Er werd opgeschaald naar middelbrand maar dat bleek achteraf niet nodig. De brand was snel geblust mede doordat de buurtbewoners het dak hebben nat gehouden totdat de brandweer kwam. Toch even schrikken...
Bron: 112 fryslân.

Deel deze pagina ook op sociale media.